18augusti

igår hade baby fixat massa typ skräck filmer, wiho han tänkte på mig (skräck är seriöst det enda jag gillar)
så vi åkte hem till han sen å kika på dom, hade mysi tils han svek mig och somnade, jag hade räknat med sex all night long? vad hände med det?

anyway, idag vaknade jag av att baby fick cp ryck å vaknade av sin dröm (som var att han skulle få ett döds straff tillsammans med typ massa bebisar?)
han flög upp ur sängen å uti hallen?
jag å marie dog av skratt i fan en halvtimme.

sen haffade jag med mig ett kort på honom, så nu har jag det inramat på nattduksbordet.

nu iallafall väntar jag på att morsan ska komma hem så jag kan få lite sällskap i det här huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0