22augusti

idag var jag nära på att försova mig, fick dra på smink å kläder fort som satan, å ett par gympa dojjor blev det idag,
mina fötter känns lite förstörda.. ungefär som den gången då jag faktiskt åkte på nån sorts inflamation i foten efter att ha missbrukat högklackat.

mötte upp alexandra vid bussen like usual, vi fick möta på våran nya lärare i medicin nånting och satmaran bestämde sig typ för å hata oss på en gång. kul å veta att man har tre år ihop nu också.
fick sluta redan kl 11, å baby överraskade mig med att stå utanför skolan med bilen självklart å vänta.
han hade robin med sig också.
så han körde oss, alex släppte vi av i stan, robin hemma å sen åkte vi till mig å tack gud för snabbisen.
jag var dock tvungen att ringa morsan innan å be henne dryga sig hem, så vi han göra det vi ville göra utan några störningar.

nu iaf har baby precis åkt, å morsan har precis kommit hem. ikväll har jag lägenheten för mig self. har ingen aning vad jag ska göra av tillfället faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0