28augusti

well,
igår fick vi sluta as tidigt, ¨skulle ha träffat shorty igår men det ställdes in eftersom att jag no way hade orkat vänta på henne i typ 4 timmar i stan. så jag å alexandra'n issa tog en runda till stan istället,
jag shoppa nya underkläder ,love it! ett par rosa/svarta med as sköna detaljer, 200:-
then i went to holmlunds å köpte ett par vita shorts med hög midja, 259:-
sen köpte jag ett par till shorts, lite längre däremot ,tänk kontors slyna , 199:-

sen fick jag ett sms från baby som redan va i stan för å hämta mig.

anyway, idag då.
tog en lång sovmorgon å var i skolan till kl 12 typ. hade svenska å fick sluta efter en halvtimme.
så jag åkte med tjejorna till stan, å köpte hårfärg 89:- + en vit kofta 150:- ,sen en limpa cigg också.

nu sitter jag hära å ska ta en cigg, sen fixa mitt hår. har bra med utväxt nu kan jag lova.
sen kommer sis hit å käkar med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0